Po více než roční přestávce (nějak jsem neměl inspiraci ani sílu) pokračujeme tímto dílem školy Poseru v sérii lekcí, které jsou věnovány morphingu (deformaci) objektů scény Poseru. V předchozích lekcích jsme si vysvětlili použití magnetů a zabudovaného morphovacího nástroje Morphing Tool, v této lekci si vysvětlíme jak vytvořit deformaci – morph target pomocí externí 3D aplikace ZBrush.
V předchozích lekcích jsem nebyl spokojen s kvalitou výsledného PDF dokumentu, který byl automaticky generován z aplikace MS Word. Hlavně obrázky byly velmi degradované ve své kvalitě a celý dokument byl tak nějak rozmazaný. Od této lekce jsem tedy změnil aplikační nástroj a výsledné PDF je v tiskové kvalitě 300 dpi. Obrázky jsou před publikováním převedeny do ztrátového JPG formátu, ale zůstávají dostatečně ostré. Sice se tím soubor zvětšil na necelých 5 MB, ale to není v dnešní době rychlého internetu snad žádný problém a myslím si, že se to na výsledné kvalitě dost projevilo. Také jsem invertoval barvu písma a pozadí, takže počítám spíše se čtením dokumentu v elektronické podobě než na papíře. Každopádně si rád přečtu vaše připomínky nebo náměty nejlépe na diskuzním fóru (dostanete se na něj tlačítkem přímo z PDF dokumentu lekce).
Lekce byla vytvořena za použití verze Poser Pro 2012 SR3 a aplikace ZBrush 4R4.
Lekci ve formátu PDF otevřete kliknutím na obrázek náhledu:

Přidej komentář

Musíte být přihlášeni pro zaslání komentáře.

Odkazy na jiné weby